97%!
בזכות כלים וטכנולוגיה ייחודית סטטיסטיקת אחוזי ההצלחה שלנו עומדים כיום על 97% ובהדרגה מתקרבים ל100%.
חשוב לציין כי בהרבה מאוד(!) מן המקרים שמגיעים אלינו אנו מצליחים לבצע שחזור מלא של 100% מהמידע הדרוש ללקוח ולשביעות רצונו.
אנו עושים תמיד כדי להביא שחזור מקסימלי ללקוח גם במצבים קשים מאוד וגם במקרים בהם נכשל השחזור במקום אחר.
לא.
הבדיקה אינה כרוכה בתשלום גם אם הלקוח בחר שלא להתקדם לבצוע שחזור.
הסבר מפורט:
הלקוח מוסר את המדיה לבדיקה חינם במעבדה. בסוף הבדיקה מקבל הלקוח פרטים אודות המדיה ותהליך הבצוע:
א) אחוזי הצלחה בשחזור המדיה.
ב) משך זמן שחזור משוער.
ג) עלות לשחזור המדיה כאשר התשלום עבור הצלחה בלבד.
בשלב זה מחליט הלקוח האם להתקדם לשחזור.
במידה ובחר הלקוח להתקדם לשחזור אנו נעשה כל שביכולתנו כדי להציל את המידע לשביעות רצונו.
במידה ובחר שלא לבצע שחזור אז מקבל הלקוח חזרה את המדיה מבלי שנדרש לשלם בעבור הבדיקה אלא רק בעבור דמי השילוח ממנו ואליו (אם היו דמי משלוח).
כן!
ברשותנו חדר נקי ברמת נקיון ISO5 CLASS100 בהתאם לתקן הדרוש לעבודה עם דיסקים קשיחים.
לא!
הבדיקה לא גורמת בשום שלב נזק למדיה. גם במצבים בהם נדרש לפתוח את הדיסק.
אנו מחזיקים בחדר נקי בסביבת ISO5 CLASS100 המאפשר עבודה בטוחה עם דיסק קשיחים.
לא.
הלקוח לא משלם אם השחזור לא הצליח אלא בעבור דמי האיסוף וההחזרה ממנו (אם היו) ואלא אם סוכם מראש אחרת.
בכל מקרה אחר לא משלם הלקוח במצב בו לא הצליח השחזור.
כן.
יש לנו שליחים שמגיעים לכל הארץ, ואוספים את המדיה ומביאים אותה לבדיקה במעבדה.
לעיתים וכתלות מקרה מגיע איש צוות מאיתנו אל בית הלקוח/העסק - יש לברר מצב זה טלפונית.
השליח זה שירות שכרוך בתשלום וכתלות במקום הגיאוגרפי בו נמצא הלקוח.
במידה והלקוח מתקדם איתנו לשחזור אז דמי האיסוף וההחזרה מקוזזים מעלות השחזור. כלומר דמי המשלוח עלינו במידה והתקדם הלקוח לשחזור והשחזור עבר בהצלחה.
בין מספר שעות למספר ימים.
תלוי במורכבות התקלה ובסוג המדיה.
בתום הבדיקה שהיא חינם ניתן לדעת כמה זמן משוער עשוי לקחת הליך השחזור.
לעיתים התהליך לוקח שעות בודדות ולעיתים מספר ימים.
במצבים חריגים מאוד(!) תהליך השחזור עשוי להתארך מעבר לגבולות הזמן הסביר והלקוח מעודכן על כך מראש.
ב80% מהמקרים השונים טווח העלויות נע בין 200 ש"ח ל 2,000 ש"ח ובמקרים חריגים של החלפת ראשי קריאה כתיבה הצעת המחיר עשויה לחרוג מהטווח העלויות המוזכר.
אנו עושים ככל יכולתנו לתת ללקוח הצעת מחיר אטרקטיבית תחרותית והוגנת מאוד אשר תשתלם ללקוח לבצע את הליך השחזור.
לא.
אין קשר בין כמות המידע לעלות השחזור.
עלות השחזור הינה אותה עלות גם אם נדרש לשחזר קובץ אחד וגם אם נדרש לשחזר אלפי קבצים והיא מושפעת ממורכבות הליך השחזור בלבד.
אין קשר לנפח המקורי של הדיסק.
ייתכן מצב שלשחזר דיסק קשיח של 2 טרה יהיה זול יותר מלשחזר דיסק קשיח של 160 גיגה.
בזכות יתרונות רבים שיש לנו!
מקצת ההיתרונות שלנו:
1) עבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות-עבודה עם חדר נקי.
2) 97%-100% הצלחה בשחזור המידע הדרוש ללקוח.
3) מחיר הוגן ואטרקטיבי משמעותי ביחס לשוק.
4) ניסיון עשיר ביותר של שנים בשחזור מידע.
5) בדיקה חינם וללא נזק למדיית הנתונים.
6) ציוד השחזור מהמתקדם בעולם!
7) "לא שחזרנו = לא שילמת" תשלום אך ורק בזכות הצלחה!
8) אפשרות איסוף המדיה על ידי שליח מבית הלקוח/עסק.
9) יחס אישי לכל לקוח, למרות הפניות הרבות אלינו.
10) נביס כל הצעת מחיר מתחרה!
לא.
לצערנו לא ניתן להתחייב מראש לתוצאות השחזור גם לא לאחר הבדיקה של המדיה במעבדה אולם ניתן להעריך סיכויי שחזור על סמך נסיון קודם ממקרים דומים. אולם גם הערכה זו לא מהווה התחייבות כלשהי לתוצאות השחזור.
לכן ובכדי להבטיח את ההגינות כלפי הלקוח ואת התמורה שמקבל הלקוח אנו מציעים ללקוח לבחון את המידע המשוחזר טרם התשלום ובמידה ותוצאות השחזור אינן לשביעות רצונו ו/או המידע החשוב לא שוחזר אז לא נגבה תשלום בעבור שירות השחזור שבוצע עד כה (אלא אם סוכם אחרת בנוגע לתשלום מראש עם הלקוח).
במידה והמידע החלקי ששוחזר כן חשוב ללקוח וכן ירצה לקחת אותו אז יגבה תשלום יחסי בלבד בעבור השירות שבוצע.
בהחלט!
אנו מחתימים וחתומים על הסכמי סודיות מידע וסיווג בטחוני חזקים ביותר.
המידע לאחר תהליך שחזור נשמר בצורה מאובטחת ונמחק לצמיתות כעבור מספר ימים משרתנו לאחר שווידאנו שהלקוח קיבל לידיו את כל המידע ולא חסר דבר.
לא!
חשוב להבין מספר דברים:
א) הפניה אלינו נעשית לאחר שהמידע החשוב ללקוח כבר אבד ו/או נחסמה אליו הגישה ואנו נכנסים לתמונה לאחר האובדן ובכדי לשפר ולהציל את המצב.
ב) כידוע אין בעל מלאכה מקצועי המחזיק ב100% הצלחה ולא ניתן לצפות ממנו שייקח אחריות כלפי הלקוח ו/או על השלכות כלשהן שלכאורה ונגרמו בעקבות ו/או בהמשך לכשלון המשימה (כל עוד לא מדובר ברשלנות פושעת ומוכחת).
אנו במעבדה משקיעים משאבים רבים ויקרים מאוד בשאיפה להוציא כל לקוח מרוצה ובכדי לשחזר את הדיסק ולהציל את המידע החשוב שאבד ללקוח, מתוך שיטת מסחר הוגנת לא גובים תשלום במידה והעבודה נכשלה ולא מתחייבים מראש בעבור התוצאות אלא מספקים הערכה על בסיס מקרים דומים קודמים בלבד. אולם לצערנו למרות המאמץ הרב לא תמיד ניתן להצליח במשימת השחזור (ישנם "קרבות אבודים" מראש) זאת למרות ניסיון רב השנים שצברנו ולמרות הטכנולוגיה המתקדמת שברשותנו ולמרות המסירות הרבה וההשקעה כלפי הלקוח והדיסק שלו.
במצבים מצערים בהם נכשלה עבודת השחזור ולא עלה בידינו לתת ללקוח את מבוקשו ו/או את המידע שחיפש אנו לא גובים תשלום (אלא אם סוכם מראש אחרת) ולא אחראים בשום דרך ובשום צורה כלפי הלקוח ו/או למי מטעמיו בעבור השלכות כלשהן מעצם אובדן המידע ו/או אובדן בזמן.
האחריות הבלעדית הינה על הלקוח ו/או מזמין העבודה בלבד.
סניף:
פתח תקווה - מעבדה ראשית
כתובת:
דוד וולפסון 24 בניין ב׳ קומה ג׳
(מרכז העיר ליד העירייה, יש חניה בסמוך למקום, החניה ברחוב החצב)
הכניסה היא מרחוב החצב. ב-waze יש לרשום ״החצב פתח תקווה״
טלפון:
077-4404806
קבלת קהל ימים ושעות:
א׳-ה׳: 10:00-21:00
ביום שישי יש לתאם טלפונית לפני הגעה.
כל יום לאחר השעה 17:00 יש לתאם טלפונית לפני הגעה.
הערות כלליות:
יש חניה! לאחר השעה 17:00 יש להתקשר ולתאם הגעה וזמינות במשרד.
בימי ו׳ יש להתקשר ולתאם הגעה וזמינות במשרד.
_________________________________________________________
סניף:
תל אביב
כתובת:
דיזינגוף סנטר (דיזינגוף 50) קומה 3 בניין B מול המעליות השקופות
טלפון:
073-7442236
קבלת קהל ימים ושעות:
א׳-ה׳: 09:00-13:00
בשישי אין קבלת קהל
הערות כלליות:
לאחר השעה 13:00 יש להתקשר ולתאם הגעה טלפונית וזאת עקב קריאות שטח.