שאלות נפוצות

מה אחוזי הצלחת השחזור אצלכם?

97%! בזכות כלים וטכנולוגיה ייחודית סטטיסטיקת אחוזי ההצלחה שלנו עומדים כיום על 97% ובהדרגה מתקרבים ל100%. חשוב לציין כי בהרבה מאוד(!) מן המקרים שמגיעים אלינו אנו מצליחים לבצע שחזור מלא של 100% מהמידע הדרוש ללקוח ולשביעות רצונו. אנו עושים תמיד כדי להביא שחזור מקסימלי ללקוח גם במצבים קשים מאוד וגם במקרים בהם נכשל השחזור במקום אחר.

האם הבדיקה לפני השחזור גורמת לנזק?

לא!
הבדיקה לא גורמת בשום שלב נזק למדיה. גם במצבים בהם נדרש לפתוח את הדיסק.
אנו מחזיקים בחדר נקי בסביבת ISO5 CLASS100 המאפשר עבודה בטוחה עם דיסק קשיחים.

האם הבדיקה לפני השחזור עולה לי כסף?

לא.
הבדיקה אינה כרוכה בתשלום גם אם הלקוח בחר שלא להתקדם לבצוע שחזור.
הסבר מפורט:
הלקוח מוסר את המדיה לבדיקה חינם במעבדה. בסוף הבדיקה מקבל הלקוח פרטים אודות המדיה ותהליך הבצוע:
א) אחוזי הצלחה בשחזור המדיה.
ב) משך זמן שחזור משוער.
ג) עלות לשחזור המדיה כאשר התשלום עבור הצלחה בלבד.
בשלב זה מחליט הלקוח האם להתקדם לשחזור.
במידה ובחר הלקוח להתקדם לשחזור אנו נעשה כל שביכולתנו כדי להציל את המידע לשביעות רצונו.
במידה ובחר שלא לבצע שחזור אז מקבל הלקוח חזרה את המדיה מבלי שנדרש לשלם בעבור הבדיקה אלא רק בעבור דמי השילוח ממנו ואליו (אם היו דמי משלוח).

האם יש לכם חדר נקי?

כן!
ברשותנו חדר נקי ברמת נקיון ISO5 CLASS100 בהתאם לתקן הדרוש לעבודה עם דיסקים קשיחים.

האם נדרש לשלם גם אם השחזור לא הצליח?

לא.
הלקוח לא משלם אם השחזור לא הצליח אלא בעבור דמי האיסוף וההחזרה ממנו (אם היו) ואלא אם סוכם מראש אחרת.
בכל מקרה אחר לא משלם הלקוח במצב בו לא הצליח השחזור.

האם יש לכם שליח שאוסף ומחזיר את המדיה מהבית/העסק וחזרה?

כן.
יש לנו שליחים שמגיעים לכל הארץ, ואוספים את המדיה ומביאים אותה לבדיקה במעבדה.
לעיתים וכתלות מקרה מגיע איש צוות מאיתנו אל בית הלקוח/העסק – יש לברר מצב זה טלפונית.
השליח זה שירות שכרוך בתשלום וכתלות במקום הגיאוגרפי בו נמצא הלקוח.
במידה והלקוח מתקדם איתנו לשחזור אז דמי האיסוף וההחזרה מקוזזים מעלות השחזור. כלומר דמי המשלוח עלינו במידה והתקדם הלקוח לשחזור והשחזור עבר בהצלחה.

כמה זמן לוקח לבצע שחזור?

בין מספר שעות למספר ימים.
תלוי במורכבות התקלה ובסוג המדיה.
בתום הבדיקה שהיא חינם ניתן לדעת כמה זמן משוער עשוי לקחת הליך השחזור.
לעיתים התהליך לוקח שעות בודדות ולעיתים מספר ימים.
במצבים חריגים מאוד(!) תהליך השחזור עשוי להתארך מעבר לגבולות הזמן הסביר והלקוח מעודכן על כך מראש.

כמה עולה לשחזר מדיה?

ב80% מהמקרים השונים טווח העלויות נע בין 200 ש"ח ל 2,000 ש"ח ובמקרים חריגים של החלפת ראשי קריאה כתיבה הצעת המחיר עשויה לחרוג מהטווח העלויות המוזכר.
אנו עושים ככל יכולתנו לתת ללקוח הצעת מחיר אטרקטיבית תחרותית והוגנת מאוד אשר תשתלם ללקוח לבצע את הליך השחזור.

האם הצעת המחיר מושפעת מכמות המידע שנדרש לשחזר?

לא.
אין קשר בין כמות המידע לעלות השחזור.
עלות השחזור הינה אותה עלות גם אם נדרש לשחזר קובץ אחד וגם אם נדרש לשחזר אלפי קבצים והיא מושפעת ממורכבות הליך השחזור בלבד.
אין קשר לנפח המקורי של הדיסק.
ייתכן מצב שלשחזר דיסק קשיח של 2 טרה יהיה זול יותר מלשחזר דיסק קשיח של 160 גיגה.

למה לבצע את השחזור אצלכם ולא במקום אחר?

בזכות יתרונות רבים שיש לנו!
מקצת ההיתרונות שלנו:
1) עבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות-עבודה עם חדר נקי.
2) 97%-100% הצלחה בשחזור המידע הדרוש ללקוח.
3) מחיר הוגן ואטרקטיבי משמעותי ביחס לשוק.
4) ניסיון עשיר ביותר של שנים בשחזור מידע.
5) בדיקה חינם וללא נזק למדיית הנתונים.
6) ציוד השחזור מהמתקדם בעולם!
7) "לא שחזרנו = לא שילמת" תשלום אך ורק בזכות הצלחה!
8) אפשרות איסוף המדיה על ידי שליח מבית הלקוח/עסק.
9) יחס אישי לכל לקוח, למרות הפניות הרבות אלינו.
10) נביס כל הצעת מחיר מתחרה!

האם אתם מתחייבים לתוצאת השחזור?

לא.
לצערנו לא ניתן להתחייב מראש לתוצאות השחזור גם לא לאחר הבדיקה של המדיה במעבדה אולם ניתן להעריך סיכויי שחזור על סמך נסיון קודם ממקרים דומים. אולם גם הערכה זו לא מהווה התחייבות כלשהי לתוצאות השחזור.
לכן ובכדי להבטיח את ההגינות כלפי הלקוח ואת התמורה שמקבל הלקוח אנו מציעים ללקוח לבחון את המידע המשוחזר טרם התשלום ובמידה ותוצאות השחזור אינן לשביעות רצונו ו/או המידע החשוב לא שוחזר אז לא נגבה תשלום בעבור שירות השחזור שבוצע עד כה (אלא אם סוכם אחרת בנוגע לתשלום מראש עם הלקוח).
במידה והמידע החלקי ששוחזר כן חשוב ללקוח וכן ירצה לקחת אותו אז יגבה תשלום יחסי בלבד בעבור השירות שבוצע.

יש לי חומר רגיש. האם נשמרת סודיות?

בהחלט!
אנו מחתימים וחתומים על הסכמי סודיות מידע וסיווג בטחוני חזקים ביותר.
המידע לאחר תהליך שחזור נשמר בצורה מאובטחת ונמחק לצמיתות כעבור מספר ימים משרתנו לאחר שווידאנו שהלקוח קיבל לידיו את כל המידע ולא חסר דבר.

האם אתם אחראים וחייבים לי במידה ומשימת השחזור נכשלה?

לא!
חשוב להבין מספר דברים:
א) הפניה אלינו נעשית לאחר שהמידע החשוב ללקוח כבר אבד ו/או נחסמה אליו הגישה ואנו נכנסים לתמונה לאחר האובדן ובכדי לשפר ולהציל את המצב.
ב) כידוע אין בעל מלאכה מקצועי המחזיק ב100% הצלחה ולא ניתן לצפות ממנו שייקח אחריות כלפי הלקוח ו/או על השלכות כלשהן שלכאורה ונגרמו בעקבות ו/או בהמשך לכשלון המשימה (כל עוד לא מדובר ברשלנות פושעת ומוכחת).
אנו במעבדה משקיעים משאבים רבים ויקרים מאוד בשאיפה להוציא כל לקוח מרוצה ובכדי לשחזר את הדיסק ולהציל את המידע החשוב שאבד ללקוח, מתוך שיטת מסחר הוגנת לא גובים תשלום במידה והעבודה נכשלה ולא מתחייבים מראש בעבור התוצאות אלא מספקים הערכה על בסיס מקרים דומים קודמים בלבד. אולם לצערנו למרות המאמץ הרב לא תמיד ניתן להצליח במשימת השחזור (ישנם "קרבות אבודים" מראש) זאת למרות ניסיון רב השנים שצברנו ולמרות הטכנולוגיה המתקדמת שברשותנו ולמרות המסירות הרבה וההשקעה כלפי הלקוח והדיסק שלו.
במצבים מצערים בהם נכשלה עבודת השחזור ולא עלה בידינו לתת ללקוח את מבוקשו ו/או את המידע שחיפש אנו לא גובים תשלום (אלא אם סוכם מראש אחרת) ולא אחראים בשום דרך ובשום צורה כלפי הלקוח ו/או למי מטעמיו בעבור השלכות כלשהן מעצם אובדן המידע ו/או אובדן בזמן.
האחריות הבלעדית הינה על הלקוח ו/או מזמין העבודה בלבד.

שוכנעתי. אני רוצה להגיע אליכם ישירות. מה כתובתכם ושעות הפעילות?

סניף:
פתח תקווה – מעבדה ראשית
כתובת:
דוד וולפסון 24 בניין ב׳ קומה ג׳
(מרכז העיר ליד העירייה, יש חניה בסמוך למקום, החניה ברחוב החצב)
הכניסה היא מרחוב החצב. ב-waze יש לרשום ״החצב פתח תקווה״
טלפון:
077-4404806
קבלת קהל ימים ושעות:
א׳-ה׳: 10:00-21:00
ביום שישי יש לתאם טלפונית לפני הגעה.
כל יום לאחר השעה 17:00 יש לתאם טלפונית לפני הגעה.
הערות כלליות:
יש חניה! לאחר השעה 17:00 יש להתקשר ולתאם הגעה וזמינות במשרד.
בימי ו׳ יש להתקשר ולתאם הגעה וזמינות במשרד.
_________________________________________________________
סניף:
תל אביב
כתובת:
דיזינגוף סנטר (דיזינגוף 50) קומה 3 בניין B מול המעליות השקופות
טלפון:
073-7442236
קבלת קהל ימים ושעות:
א׳-ה׳: 09:00-13:00
בשישי אין קבלת קהל
הערות כלליות:
לאחר השעה 13:00 יש להתקשר ולתאם הגעה טלפונית וזאת עקב קריאות שטח.

מהם שלבי שחזור המידע?

1
קריסת המידע
2
קשר מהיר למומחה
3
הגעת המדיה למעבדה
4
בדיקה מקצועית
5
אישור הלקוח להליך השחזור
6
שיחזור מוצלח של המידע!

טיפים שכדאי לדעת

שחזור לאחר פרמוט

מפעם לפעם, בשל החלטה לשדרג את מערכת ההפעלה או מכל סיבה אחרת, אנחנו מחליטים לבצע פירמוט במחשב שלנו ולהתקין מערכת הפעלה מחדש. לעיתים גם אין לנו ברירה אלא לפרמט בשל שיבוש לוגי במחשב – איטיות, וירוס, תפקוד לקוי ועוד. הבעיה היא שלא תמיד זוכרים לערוך את כל הגיבויים הדרושים או שבטעות מפרמטים כונן שבו לא התכוונתם […]

לשחזר דיסק קשיח: כל המידע יכול לחזור אליכם!

על הדיסק הקשיח של המחשב שלנו שמורים קבצים רבים, לחלקם חשיבות גבוהה במיוחד – חומרים מסווגים, ייחודים או בעלי ערך רגשי גבוה. במידה והדיסק הקשיח נפגם ולא גיבינו את המידע מראש – אנחנו חשופים לכך שכל הזיכרון שהיה שמור עליו לא יהיה עוד נגיש לכתיבה או לקריאה. הדבר נובע בשל פגיעה פיזית או לוגית במערכת האחסון […]

כרטיס הזיכרון נמחק? המידע עדיין בר הצלה!

על גבי כרטיס זיכרון אנחנו מאחסנים קבצים שלרוב חשובים במיוחד, בין אם מדובר בכרטיס זיכרון של מצלמה דיגיטלית, נגן מוזיקה, מחשב כף יד, טלפון נייד ועוד. בדרך כלל זהו מידע ייחודי – אלבום תמונות מאירוע משפחתי חד פעמי, מסמכים חשובים בעלי ערך פיננסי או ספר טלפונים שאגרנו במשך שנים רבות. לצערנו, משום שזוהי מדיה זעירה ורגישה […]

מסמכי וורד נמחקו? ניתן לשחזר!

לעיתים במהלך עבודה על קובץ וורד חשוב במיוחד אנחנו נכנסים לשטף כתיבה ושוכחים לשמור לעיתים קרובות – ואם המחשב נכבה לפתע, בשל תקלה, קצר בחשמל או שלא שמתם לב כי נגמרה הסוללה – כל המלל המושקע עשוי להיעלם. בעיה אחרת שעלולה לצוץ היא מחיקה של הקובץ, בטעות או בזדון. עם זאת, ניתן לבצע שחזור מסמך וורד […]

לבדיקה חינם >>

יש לנו רשת שליחים אשר פרוסה בכל הארץ וזמינה לאסוף את המדיה המגנטית

אנחנו יודעים שהסיטואציה קצת מלחיצה, מלאו פרטים ונחזור אליכם שדות המסומנים ב - * הינם שדות מילוי חובה